Ulaganja koja treba znati svaki vlasnik fitness centra

50% ljudi koji počnu vježbati u fitness centru, nakon 6 mjeseci, odustaju i prestaju dolaziti. Ključno pitanje koje ovdje postavljamo je što bi trebao učiniti
svaki vlasnik fitnes centra kako bi se članovi stalno vraćali i obnavljali članarinu?

Znamo da ste upoznati s osnovama vođenja i upravljanja fitnes centrom i znamo da znate da vaš objekt ima daleko veći potencijal od trenutne upotrebe. Sigurno
se pitate što je to što možete dodati svojoj postojećoj usluzi koju pružate kako biste se istaknuli u odnosu na konkurenciju.

Većina ljubitelja fitnesa traži novo iskustvo koje ne mogu pronaći nigdje drugdje. I spremni su platiti više samo za to iskustvo. Ovo su neka od naših zapažanja zašto morate ulagati u kvalitetnu opremu za
fitness kako biste održali povjerenje svojih članova.

 

1. Ljudi očekuju najnovija tehnološka rješenja. Morate im to dati.  Potrošači svih godina traže kontinuirani napredak u tehnološkom smislu u gotovo svim proizvodima i uslugama koje koriste, pa to nije iznimka za fitness
sprave i uređaje. Novi strojevi koji se integriraju s prijenosnim uređajima i  razgovaraju sa pametnim telefonima postaju važniji nego ikad prije. Budite
ispred konkurencije i dajte svojim članovima osjećaj tehnološke sofisticiranosti.

2. Nova kardio oprema povećava prihod.
– U marketingu je poznata jednadžba da postojeći kupci donose više prihoda od novih iz jednostavnog razloga što je mnogo jeftinije "prodati" postojeće
korisnike nego dovesti nove. U skladu s ovom filozofijom, lojalnost kupaca istovremeno raste.

Jedan od osnovnih modela za "nadogradnju" postojećih kupaca je uvođenje novih proizvoda ili usluga. U tom smislu noviji kardio uređaji uključuju sve veći broj programa (HIIT Stair Master, Burn Fat, Heart Rate …) kako bi se pogodilo
što više ciljnih skupina. Ukratko, potrebni su vam strojevi koji će zadovoljiti potrebe i najzahtjevnijih vježbača.

 

3. Nova tehnologija omogućuje fleksibilnost u upravljanju podacima

– Suvremeni kardio strojevi koji su vezani za cloud tehnologiju pružaju vježbačima mogućnosti koje nisu bile moguće na starijim modelima. To dovodi do povećanja vjernosti vježbača prema određenim strojevima, kroz
personalizirane kodove, a time se povećava lojalnost prema fitness centru u kojem se ti strojevi nalaze.

4. Nadogradnja" fitness opreme jača marku fitness centra
– Uvođenje nove opreme drastično utječe na snagu marke fitness centra. Na ovaj način svojim članovima šaljete poruku da ste spremni uložiti u poboljšanje
iskustva vježbanja. Starija oprema ne samo da stvara dojam zanemarivanja, već povećava i troškove u obliku servisiranja i popravaka. Ta sredstva utrošena na
održavanje postojeće opreme mogla bi se mudrije koristiti ulaganjem u novu opremu.

5. Morate pratiti trendove u fitnesu.
– Sustavi i ukusi obuke potrošača mijenjaju se brže nego ikad. Kao što je spomenuto, popularnost HIIT Stair Master -a, Boot Camp -a, Heart Rate zone
treninga, Grupa X nastavlja rasti. Još važnije, kardio oprema u kojoj uživaju vaši članovi također se značajno promijenila posljednjih godina.
ProSport, kao tvrtka koja prodaje profesionalnu opremu za fitnes, vodi se gore navedenim načelima. Cijeli asortiman na jednom mjestu, sve što vam je
potrebno za opremanje fitness centra ili osobnog studija.  Ono što nas razlikuje je ponuda cjelokupnog doživljaja fitness centra.
Od definiranja standarda fitnes industrije, preko vrhunske opreme, dizajna i  dizajna prostora do postprodajnih usluga i servisa.

0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je praznaPovratak u prodavnicu